Bloggen

5x mijn favoriete films

Voor vandaag stond eigenlijk een blog over mijn favoriete vakantie bestemmingen op de planning. Maar aangezien het behoorlijk slecht weer is heb ik besloten het roer om te gooien. Dus vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn favoriete films zijn. Lezen jullie weer mee?

1 Dirty Dancing
Dirty Dancing hoort zeker op 1 in deze lijst. Dirty Dancing is namelijk mijn all-time favoriete film. Door deze film zijn mijn man en ik bij elkaar gekomen. Wij zijn allebei gek van deze film en ik ging deze bij hem kijken. En van het een kwam het ander. Ik heb hem al heel vaak gezien, maar hij blijft geweldig. En dames laten we eerlijk zijn, Johnny gespeeld door Patrick Swayze is toch ook heerlijk om naar te kijken!

707bb17fc7d4426fa3cd6b087ce03b4a
Deze afbeelding komt van Pinterest

2 Grease
Grease is een film musical en laat ik nou helemaal gek zijn van dat soort films. Ook deze film heb ik jaren geleden voor het eerst gekeken met mijn ouders. En sindsdien ben ik helemaal gek van deze film. Ik kan dan ook alle nummers mee zingen,en John Travolta is echt een lekker ding in deze film.

3 Harry Potter
Ja ik geef het toe ik ben een Harry Potter fan. Ik heb alle films meerdere keren gezien. En ik heb heel vaak een pc spel van Harry Potter fan gespeeld. En heb nu zelfs nog een WII spel van Harry Potter. Ik vind deze films zo gaaf gemaakt. De eerste film heb ik in de bioscoop gekeken met kerst samen met mijn ouders en zusje. En vanaf dat moment was ik verkocht. Dat mystieke, die bijzondere wezens ik vind het geweldig.

hogwarts-2172050_640
Deze afbeelding komt van pixabay


4 Twilight Saga
Op de 4e plaats staat de Twilight Saga. Ik hoorde van deze film van vrienden. En heb toen een trailer bekeken en wilde toen de films helemaal zien. Zodra ze op dvd kwamen heb ik ze gekocht en ben ze gaan kijken. Ik was meteen verkocht. Het gaat over een meisje die verliefd wordt op een vampier en die helemaal in de familie wordt opgenomen. Uiteindelijk trouwen ze en blijkt zij zwanger. Bij de bevalling overlijdt ze haast maar ze hebben een vampier van haar gemaakt. Ik ben gek op fantasy films. Deze films nemen je even mee naar een andere wereld. Heerlijk!

5 Charlie and the chocolate factory
Deze film staat op 5 omdat ik het liefst in de film wil springen elke keer dat ik hem kijk. Waarom ik dat zou willen? Omdat ik helemaal gek ben van chocolade en alles ziet er zo lekker uit. En Johnny Depp speelt Willy Wonka ook geweldig. Ook deze film heb ik al meerdere keren gezien maar hij blijft leuk. En als ik een rot humeur heb dan ga ik deze film kijken want ik wordt er altijd vrolijk van.

 

 

 

 

Wat vinden jullie van deze films? En hebben jullie ook favoriete films?

17 thoughts on “5x mijn favoriete films”

  1. Twilight vond ik eerst ook geweldig, maar laatst keek ik weer eens een film en toen vond ik het echt drie keer niks, haha. Harry Potter blijf ik wel altijd leuk vinden!

    Like

  2. Dirty dancing, omdat ik van dansen houd! Grease, vroeger wel, tegenwoordig iets minder. Harry Potter duh 😛 Ik zou geen leven weten zonder de Potters. Hoewel ik toch wat ouderwetser ben; gewoon het boek lezen. Twilight Saga, is helemaal niks voor mij maar dat is niet erg :D. Charlie and the chocolate factory. Geen idee eigenlijk. Ik ken alleen de oude oude versie en daar laat ik het bij. ik vond die oompa-loompa’s beetje eng. Mijn favoriete films zijn The Witches (van Roah Dhall) & Harry Potter.

    Like

Geef een reactie

