Tag

Het ABC van Gewoon Deesepees

Hier is hij dan mijn eerst blogpost. Ik heb besloten om te beginnen met een tag zodat jullie mij beter kunnen leren kennen. Het is een tag waarbij ik bij elke letter iets in moet vullen. Zijn jullie al nieuwsgierig? Lees dan snel verder!

Age: Al voel ik me vaak veel jonger, toch ben ik alweer 32 jaar.

Best Friend: Cynthia is mijn beste vriendin. We hebben allebei een dochter van bijna dezelfde leeftijd en die zijn ook bevriend, hoe leuk is dat! Helaas hebben we het de laatste tijd allebei erg druk, dus zien we elkaar niet zo vaak.

Chore you hate: Strijken, douche uitsoppen

Dreamhouse: Mijn droomhuis is een oude verbouwde schuur of boerderij. Met een grote tuin en zo’n houten veranda. Al moet ik zeggen dat ik met het huis waar ik nu woon ook al heel erg blij ben.

manor-house-1638766_640

Essential start of your day: Ik eet meestal als ontbijt een beschuitje, omdat een boterham er op de vroege ochtend echt niet in gaat. Met een glas chocomelk of karnemelk.

Favorite color: Roze en mintgroen

Gold or silver: Zeker weten zilver! Al draag ik wel 1 gouden ring. Maar die is speciaal voor mij omdat deze van mijn overleden tante is geweest.

Height: 1.53CM en ja die 3 centimeter maakt echt wel uit. Klein maar fijn, groot maar idioot zei mijn moeder altijd.

Instruments I play: Ik kan blokfluit spelen maar ik kan alleen geen noten lezen. Dus ik scheef de noten er altijd bij, bij de noten balk.

Job Title (most recent): Momenteel ben ik interieur verzorgster

cleaner-1816361_640

Kids: Ja 1 prachtige dochter van 4 jaar op wie ik heel trots ben. Zij is echt een kleine versie van mezelf.

Music that you always listen to: Ik luister van alles. Maar de enige muziek die ik vreselijk vind, is klassieke muziek. Dan denk ik ja daar komt het,  Bah! Ik luister het liefst naar top 40 muziek (á la Skyradio)

Nickname: Meestal kleintje of Ukkie. En heel soms blondie

Overnight hospital stays: Onze dochter is via een keizersnede geboren, daarna heb ik een week in het ziekenhuis gelegen omdat onze dochter moest blijven. Na een week ben ik naar huis gegaan maar onze dochter moest nog blijven. 1,5 week later kwam zij gelukkig ook naar huis.

Phobias or fears: Oh ik heb echt vreselijke hoogtevrees

Quote from a movie: Life is like a box of chocolats, you never know what you’re gonna get! Die quote vindt ik echt geweldig. En is natuurlijk ook helemaal waar.

Reason to smile: Als mijn dochter met een grote glimlach uit school komt. Tijd met familie en schoonfamilie door brengen. Samen met mijn dochter leuke dingen doen.

Siblings: Ik heb 2 zussen: Lindsey (26) en Debbie (35)

Time you wake up: Doordeweeks als mijn dochter naar school moet en ik naar mijn werk om 6:45uur. In het weekend rond 10:00uur

Underwear: Wat een vraag. Een gewone onderbroek of hipster.

Very important date this year: 23 Oktober want dan ben ik 5 jaar getrouwd

Worst habit: Ik ben nogal een sloddervos. En ik ben heel slecht in het huishouden. Gelukkig heb ik een man die me af en toe op de vingers tikt. En lijstjes voor me maakt met wat ik die dag moet doen.

X-ray’s you’ve had done: Ik ben 2x gevallen en had toen last van mijn pols. Daar zijn toen röntgenfoto’s van gemaakt. Gelukkig was er niks gebroken, wel verstuikt en ik kan je vertellen dat doet ook behoorlijk veel pijn.

Yummy food you make: Nasi met zelfgemaakte saté. En macaroni ham/kaas. Daar zijn we allemaal gek op.

Zoo animal: Dat zijn dan toch de ijsberen, ik kan uren kijken naar hoe ze zwemmen en spelen met elkaar. Ze lijken dan zo knuffelbaar als zijn ze dat natuurlijk niet.

bear-2162631_640

En dat was de tag alweer, hopelijk vonden jullie het leuk. Jullie weten nu al veel meer over mij. Maar wil je toch nog meer weten, dan kun je dat op deze pagina vinden!

 

 

 

 

 

Alle afbeeldingen in dit artikel komen van: Pixabay

 

 

 

33 thoughts on “Het ABC van Gewoon Deesepees”

    1. Ja dat is precies wat ik bedoel. Lijkt me heerlijk. En dan lekker vanaf de veranda kijken hoe mijn dochter speelt in de tuin.

      Dank je wel, vond het ook wel leuk. Was erg leuk om in te vullen ook!

      Like

    1. Ja ik voel mij inderdaad ook heel rijk met mijn al mijn familie om me heen. Jaaaa inderdaad die zijn ook geweldig. En ook de olifanten en giraffen zijn leuk. Stiekem vindt ik alle dieren in de dierentuin wel leuk 🙂

      Liked by 1 persoon

    1. Dank je wel. Dierenpark Amersfoort ben ik nog nooit geweest. Heb ff gespiekt op de site en met die toegangsprijzen gaat dat ook niet snel gebeuren. Maar het lijkt me wel erg leuk. Ik geloof dat dat indrukwekkend was 😁

      Like

Geef een reactie

